AKT Plastikářská technologie Čechy

AKT plastikářská technologie Čechy (dále jen „AKT“) v Jablonci nad Nisou byla založena v roce 1999, jako dceřiná společnost AKT altmärker Kunststoff-Technik GmbH, od roku 2011 je součástí skupiny Boryszew.

V letech 2011 a 2012 byla skupinou Boryszew provedena akvizice několika společností vyrábějících plastové a kovové díly pro osobní a užitková vozidla a společností vyrábějících formy na vstřikování plastů. Všechny tyto akvizice jsou seskupené do podskupiny Boryszew Automotive Plastics (dále jen „BAP“).

AKT je výrobcem plastových dílů pro automobilový průmysl a bílou techniku. Tyto komponenty jsou vstřikovány na moderních lisech s uzavíracími silami od 50t do 1.500t. Díky velkému rozptylu je možné vstřikovat malé dílky o hmotnosti několika gramů až po velké díly vážící kilogramy. Tyto výlisky je možné dle přání jednotlivých zákazníků dále montovat do montážních celků, svářet (vibrační svařování, ultrazvukové svařování, svařování horkým tělesem), potiskovat či ve vlastní lakovně také lakovat. Stávající výroba se nachází na dvou místech:

Jablonec nad Nisou - ulice Želivského – vstřikování plastů; výrobní plocha 4.800 m2

Jablonec nad Nisou - ulice Belgická – lakovna a montáž; výrobní plocha 3.400m2

 

AKT je plně vybavenou, samostatnou, moderní společností dodávající díly do celého světa, je úspěšně auditovaná pro VW, Škoda Auto, Audi, MAN, Daimler, Miele, Johnson Controls, Faurecia či Magna.

V AKT se zaměřujeme na zákazníka, kterému nasloucháme a pro kterého v nejlepší možné kvalitě vyrábíme a dodáváme. Vše je založeno na individuálním řešení vycházejícím z dlouholetých zkušeností v automobilovém průmyslu. Věříme, že inovace, výroba a optimalizace je neustále se vyvíjející proces, a proto jsme založili naši výrobu na inovacích, kvalitě a udržitelnosti. Denně se setkáváme s výzvami, které se bez inovativních postupů neobejdou. Řešení na míru je klíčovým faktorem našeho úspěchu, řešení jsou navrhována na základě požadavků našich zákazníků. Naše podpora zákazníkům začíná již v době, kdy se výrobek začíná koncipovat, a stejně tak ani naše práce nekončí dodáním výrobků zákazníkovi.  Naší hlavní strategií je spokojený zákazník a spokojený zaměstnanec.